معرفی بهترین و پولدارترین گیمرهای جهان+درآمدشان!

معرفی بهترین و پولدارترین گیمرهای جهان+درآمدشان!

در این مقاله به معرفی بهترین گیمر های جهان که اکثرا گیمر های خارجی هستند می پردازیم. میزان درآمد گیمرها و اطلاعات مختصری در مورد آنها ارائه خواهد شد.

گیم در ابتدا صرفا به عنوان یک سرگرمی و یا فرار از روزمرگی ها بود. محدودیت سنی داشت و اکثرا شامل بچه ها بود.

چه کسی فکر میکرد در چند دهه گذشته این همه تغییرات در کسب و کار مجازی بوجود آید؟

تصور محال و تعجب آور دیگر این بود که برخی افراد بواسطه علاقه مندی شان به دنیای گیم توانستند در این عرصه هم به شهرت بالا و هم درآمد بالایی برسند و این انقلابی بود در زمینه اشتغال!

گیمر های ثروتمند جهان همگی حرفه خود را با بازی های ویدیویی ساخته اند. از بازی های تیراندازی اول شخص گرفته تا میدان های نبرد آنلاین چند نفره، این گیمرها به دنیا نشان داده اند که می توان در این صنعت پول به دست آورد، آن هم به صورت بسیار زیاد!

در این مقاله قصد داریم به شما مخاطبان عزیز، معروفترین و پردرآمد ترین گیمرها را با مبلغ درآمد سالانه شان  معرفی کنیم.

لازم به ذکر است این تعداد گیمر لزوما شامل همه گیمرهای معروف نمیشود و در ابتدای لیست از درآمد بالا به پایین معرفی می شوند.

اسم گیمر های معروف خارجی +مبلغ درآمد آن ها:

PewDiePie بهترین گیمر های جهان

1-بهترین گیمر های جهان : PewDiePie (Felix Kjellberg)

درآمد سالانه: 60میلیون دلار

یکی از ثروتمند ترین گیمر جهان pewdewpie است.طبق گفته Celebrity Net Worth او ۵۵ میلیون دلار دارایی خالص دارد.

طرفداران و بینندگان محتوای PewDewPie را دوست دارند.

او علاوه بر بازی، تعداد زیادی فیلم طنز و مجموعه‌هایی درباره موضوعات بسیاری از جمله میم‌ها، انیمه‌ها، جدیدترین درام‌های اینترنتی، ویدیوهایی تولید می‌کند.

ثروتمندترین گیمر، PewDiePie، به مرور زمان طرفداران خود را ایجاد کرد و به تدریج به اوج رسید. برخلاف نینجا که به طور غیرمنتظره ای یک شبه به محبوبیت دست یافت. این یوتیوبر اخیراً فاش کرده است که در سال 2022، با کمک قرارداد انحصاری با یوتیوب، تمرکز بیشتری روی پخش جریانی خواهد داشت. PewDewPie اولین لیست ما از ثروتمندترین گیمرهای جهان است.

Tyler Blevins AKA Ninja بهترین گیمرهای جهان

2-پولدارترین گیمرهای جهان:Tyler Blevins AKA Ninja

درآمد سالانه:40 میلیون دلار

Blevins با شرکت در چندین تیم esports در بازی های رقابتی برای Halo 3 شروع به پخش استریم کردو به تدریج با شروع بازی Fortnite Battle Royale در اواخر سال 2017 به شهرت رسید.

او حدود 40 میلیون دلار درآمد داشته است و او را به یکی از ثروتمندترین گیمرهای ویدیویی حرفه ای تبدیل کرده است. تایلر غالباً فورتنایت را در یوتیوب بازی می کند، اما می توانید او را در توییچ پیدا کنید.

وی توانسته است مشترک ها و بازدیدهای زیادی را جمع کند.

طبق گفته Celebrity Net Worth، تایلر بیش از 24 میلیون مشترک دارد و 2.5 میلیارد بازدید از ویدیوهای خود دریافت می کند.

با 5 دلار در ماه برای هر اشتراک، او 500،000 تا 1،000،000 دلار در ماه از بازی های ویدیویی درآمد کسب می کند. درآمد او با امضای قرارداد با مایکروسافت افزایش یافت.

این حرکت به این معنی بود که او باید ویدیوهای خود را به طور انحصاری برای Mixer پخش کند. از آنجایی که این معامله خریدی بود، او 40 میلیون دلار از این معامله دریافت کرد.

Mark Fischbach (Markiplier) پولدار ترین گیمر های جاهن

3-بهترین گیمر های جهان: Mark Fischbach (Markiplier)

درآمد سالانه:35 میلیون دلار

فیشباخ که بیشتر با نام Markiplier شناخته می شود، یوتیوبر آمریکایی است.

او که اصالتا اهل هونولولو، هاوایی است، کار خود را در سینسیناتی، اوهایو آغاز کرد و در حال حاضر در لس آنجلس، کالیفرنیا مستقر است.

تا لحظه نگارش این مطلب، کانال یوتیوب او بیش از 30 میلیون دنبال کننده و 17 میلیارد بازدید داشته است. علاوه بر این، کانال یوتیوب او در بین 100 بیشترین مشترکین قرار دارد و ارزش او 35 میلیون دلار است.

مارک فیشباخ 35 میلیون دلار دارایی خالص دارد و در میان ثروتمندترین گیمرهای جهان قرار دارد. او یک یوتیوبر است که اغلب با نام “Markiplier” شناخته می شود و 25 میلیون مشترک در کانال خود دارد.

این آمریکایی به خاطر ویدیوهای گیم پلی بازی های مستقل و ترسناکش از جمله Amnesia: The Dark Descent، Garry’s Mod و Five Nights at Freddy’s سری معروف است.

درآمد کلی او در یوتیوب حدود 14 میلیون دلار است و واکنش‌های تند و تند و تند او باعث می‌شود که فیلم‌های بازی او حتی جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از آنچه باید باشند.

Evan Fong از گیمرهای یوتیوب

4-پولدارترین گیمرهای جهان: Evan Fong

درآمدسالانه:25میلیون دلار

او یک کانال یوتیوب به نام VanossGaming دارد که حداقل ۲۱ میلیون مشترک دارد. به طور متوسط، ویدیوهای او بیش از 8 میلیارد بازدید داشته است. بازی هایی که او بازی می کند Grand Theft Auto V و Call of Duty: World at War هستند.

فونگ که نقش یک شکارچی هیولا را در سریال کارتونی پریمیوم YouTube 2016 Paranormal Action Squad بازی می کند، تا به امروز با 25 میلیون دنبال کننده و 1،6 میلیارد بازدید به شهرت رسیده است.

در بیشتر ویدیوهایش دوستانش را تگ می کند. گاهی اوقات آنها در مورد بازی صحبت می کنند، اما بیشتر اوقات در مورد هر چیزی صحبت می کنند.

در سال‌های 2014 و 2016، او به ترتیب نامزد جایزه The Game Award برای Trending Gamer و Shorty Award برای Tech and Innovation: Gaming شد.

به دلیل کسب جوایز، او دانشگاه را رها کرد تا روی بازی‌های یوتیوب تمرکز کند. او به طور متوسط ​​سالانه حداقل 12 میلیون دلار درآمد دارد.

بهترین گیمر های جهان: Michael Grzesiek

5-بهترین گیمر های جهان: Michael Grzesiek

درآمد سالانه: 20 میلیون دلار

Michael Grzesiek که بیشتر با نام Shroud شناخته می شود، یک استریمر کانادایی، یوتیوبر و علاقه مند به بازی های حرفه ای است.

او با بازی در بازی های تیراندازی اول شخص و بتل رویال مانند Counter-Strike: Global Offensive، Apex Legends، EShroud با انجام بازی‌های تیراندازی اول شخص و بازی‌های سلطنتی نبرد مانند Valorant، Apex Legends، Counter-Strike: Global Offensive و Escape from Tarkov به شهرت رسید.

او در توییچ و یوتیوب بازی می کند و ویدیوهای بازی او تقریباً 1 میلیارد بازدید دارد. اکثر مردم احساس می کنند که او به خوبی تایلر بلوینز است زیرا آنها اغلب با یکدیگر رقابت می کنند.

در سال 2016، موفقیت او زمانی اتفاق افتاد که به تیم Cloud9 در بازی های فصل 4 لیگ برتر ESL Pro کمک کرد. سال بعد، تیم او در این بازی دوم شد.

او از بازی در رویدادهای بازی بازنشسته شد و تصمیم گرفت تمام وقت روی بازی در Twitch تمرکز کند. به لطف درآمدهایش از توییچ، او یک عمارت 9،4 میلیون دلاری در کالیفرنیا به دست آورد.

Jacksepticeye 

6-پولدارترین گیمرهای جهان: Jacksepticeye 

درآمد سالانه: 16 میلیون دلار

او به‌خاطر وبلاگ‌ها و مجموعه‌های کمدی «بیا بازی کنیم» شناخته می‌شود. قبل از اینکه حرفه بازی را در یوتیوب دنبال کند، درامر گروهی به نام Raised to the Ground بود.

ویدیوهای او 15،1 میلیارد بازدید دارد و او 28،2 میلیون مشترک دارد که او را به یکی از پرمشترک ترین یوتیوبرهای ایرلندی تبدیل می کند.

هنگامی که او کانال یوتیوب خود را در سال 2007 راه اندازی کرد، تا سال 2012 غیرفعال بود. موفقیت او در سال 2012 اتفاق افتاد که در یک ویدیوی PewDiePie از او نام برد.

این ویدیو مسابقه ای بود که توسط PewDiePie اجرا می شد. از آنجایی که PewDiePie در آن زمان یک معامله بزرگ بود، محبوبیت Jacksepticeye به دلیل ویدیو افزایش یافت.

وقتی متوجه شد که چقدر محبوب شده است، به طور فعال شروع به بارگذاری ویدیوها کرد و حتی موفق شد با سایر گیمرها همکاری کند.

بهترین گیمر های جهان: Timothy John Betar (TimTheTatman)

7-بهترین گیمر های جهان: Timothy John Betar (TimTheTatman)

درآمد سالانه:12 میلیون دلار

تیموتی بیشتر به عنوان یک گیمر Fortnite شناخته می شود، اما او همچنین بازی Overwatch، World of Warcraft و Counter-Strike: Global Offensive را نیز بازی می کند.

حرفه بازی او با پیوستن به توییچ در سال 2012 آغاز شد، جایی که بیش از 7 میلیون دنبال کننده جمع کرد. علاوه بر این، او یک کانال یوتیوب دارد که بیش از 4.3 میلیون مشترک دارد.

برای استفاده بیشتر از بازدیدهای یوتیوب، او با گیمرهای معروفی مانند Ninja، Nick Mercs و Courage همکاری کرده است.

او علاوه بر کسب درآمد از بازی آنلاین، در رویدادهایی مانند E3 2018 بازی کرده و با Complexity Gaming قراردادی شراکتی امضا کرده است، جایی که تا حدی مالک و سازنده محتوا است.

برترین گیمر هان جهان (Johan Sundstein (NOtail

8-(Johan Sundstein (NOtail

درآمد سالانه:7.8 میلیون دلار

یوهان ساندشتاین ۷ میلیون دلار دارایی خالص دارد. Johan Sundstein که با نام “N0tail” نیز شناخته می شود، DOTA 2 را به صورت حرفه ای برای تیم OG بازی می کند.

یوهان “N0tail” Sundstein در سال 2012 از Heroes of Newerth به Dota 2 تغییر مکان داد، پس از آن که بازی قبلی مانند بسیاری دیگر از گیمرهای حرفه ای نسل خود با کاهش محبوبیت روبرو شد.

این شخص 26 ساله در حال حاضر یکی از موفق ترین بازیکنان ورزش الکترونیکی است. او در حال حاضر نماینده قدرتمندترین تیم OG است که متشکل از پردرآمدترین گیمرها در رده های بالای آن است.

این گیمر سالانه 3.7 میلیون دلار درآمد دارد که او را در میان معتبرترین و ثروتمندترین گیمرهای سال 2022 قرار می دهد.

او همچنین بنیانگذار اصلی تیم OG است که به عنوان میراثی از بردها در HEROES OF NEWERTH و DOTA 2 شناخته می شود.

Jesse Vainikka پولدار ترین گیمر

9-Jesse Vainikka

در آمد سالانه:6.5

جسی یکی از بهترین بازیکنان موقعیت 4 در Dota 2 است. دارایی خالص عظیم او از برنده شدن جوایز استخر هدایایی در تورنمنت های Dota 2 در بین المللی 2018 و 2019 به دست آمده است.

بازی تنها منبع درآمد او نبود. به عنوان مثال، او وب سایت تجاری خود را به نام jerax.gg رونمایی کرد. در ابتدا، جسی بخشی از یک تیم ضعیف در Dota 2 بود.

عملکرد او پس از پیوستن به یک تیم کره ای بهبود یافت. این گروه توانست در بازی های فصل هفتم MPGL برنده شود. او پیروزهای قابل توجهی داشت و با اعلام بازنشستگی خود از بازی Dota 2 در سال 2020، طرفداران خود را شوکه کرد.

با این حال، زمانی که در سال 2021 به گروهی به نام نابغه شیطانی پیوست، به صحنه رقابت بازگشت.

Amer Barqawi گیمر پولدار جهان

10-Amer Barqawi

درآمد سالانه:4.8 میلیون دلار

عامر یک بازیکن حرفه ای Dota 2 است که برای Nigma Galaxy بازی می کند. ابتدا او در سال 2015 به بالکان بیرز پیوست اما پس از چهار ماه کنار گذاشته شد. بدون تیم، او تصمیم گرفت روی بازی های میخانه ای تمرکز کند. او پس از صعود در جدول امتیازات بازی های میخانه ای، به آرامی در صحنه اروپا به رسمیت شناخته شد. با توجه به بردهایش در بازی های میخانه ای، او توسط N0tail دعوت شد تا به تیمی به نام (monkey) Business بپیوندد که بعداً نام خود را به OG تغییر داد. تحت نظر OG، او توانست برنده مسابقات بزرگ فرانکفورت شود. در سال 2016، او در مسابقات دیگری مانند DreamLeague Season 5 و ESL Frankfurt قهرمان شد. بنابراین، درآمد او از برنده شدن بوده است.

بهترین گیمر های جهان: ساحل أرورا (shahil arora)

11-بهترین گیمر های جهان: ساحل أرورا (shahil arora)

درآمد سالانه 3 میلیون دلار

تا زمانی که در سال 2020 بازنشسته شد، به عنوان بازیکن Dota 2 ثروت زیادی به دست آورده بود. او حرفه بازی خود را در سال 2011 آغاز کرد.

در سال 2013، او در مسابقات بین المللی 2013 رتبه نهم را کسب کرد. با این حال، از زمانی که در The International 2014 سوم شد و در The International 2015 رتبه اول را کسب کرد، به تدریج پیشرفت کرد.

او به تیمی به نام Evil Geniuses پیوست که برنده مانیل شد. مسابقات مستر در می 2017.

Saahil Arora یک مرد هندی الاصل است که جزو پردرآمدترین گیمرهای جهان به حساب می آید. این قهرمان بازی رکورد شرکت در بیش از 75 تورنمنت در طول یک دهه است که خود دستاورد بزرگی است.

درآمد خالص بیش از 3 میلیون دلار است. Saahil Arora که متعلق به ویسکانسین است، یکی از بهترین پیشنهادات Dota 2 در جهان است.

او با نام مستعارش Universe که در حال حاضر برای تیم Evil Geniuse بازی می کند، محبوبیت بیشتری دارد.

او در تمام مسابقات قهرمانی بین‌المللی حضور داشته است و در مسابقات بین‌المللی 2011 نیز به‌عنوان یک نفر فرعی حضور داشته است.

ژانگ مو پان(zhang mu pan)

12-ژانگ مو پان(zhang mu pan)

درآمدسالانه:1.2میلیون دلار

ژانگ موپان در 24 سپتامبر سال 1989 به دنیا امد.یک بازیکن چینی است که به واسطه عملکرد خوبش در بازی Dota2, به شهرت بالایی دست یافت و در بین گیمرهابه شهرت بالایی رسید.

وی همچنین در سال 2015 برنده جایزه 1 میلیون دلاری تورنمنت دوتادو شد.

ژانگ مو پان تا الان در بیش از 37 تورنمنت جهانی شرکت داشته است و در سال 2015 موفق شد بیش از 1 میلیون دلار از طریق شرکت در بیش از 5 تورنمنت مرتبط با بازی دو تا 2 درآمد کسب کند.

همچنین ژانگ مو پان این گیمر محبوب و پرطرفدار چینی برخلاف رقبای خود در این حوزه در هیچ تیمی عضو نیست و ترجیح می دهد انفرادی بازی کند.

بهترین گیمر جهان کیست؟

در مورد اینکه بهترین گیمر جهان کیست اختلاف نظر های زیادی وجود دارد. forbes در مقاله ای ninja را به عنوان بهترین گیمر جهان از نظر درآمد معرفی کرده است. اما در لیستی که ما برای شما تهیه کرده ایم pewdiepie پردرآمد ترین گیمر جهان می باشد.

البته باید در خصوص موارد ذکر شده در بالا به این نکته اشاره کرد که تخمین میزان دقیق درآمد گیمر های وجود ندارد.

کلام آخر

با توجه به این مطلب می توان متوجه شد که گیمینگ در حال حاضر به صنعت بزرگ و سوده دهی تبدیل شده است. پیشرفت به حدی بوده که بسیاری افراد در سطح حرفه ای به عنوان شغل اصلی خود گیمینگ را انتخاب کرده اند.

امیدواریم با خواندن این مطالب اطلاعات خوبی کسب کرده باشید. اگر دنبال این هستید گیمر شوید به شما توصیه میکنم قبل از هر چیز مقاله وسایل لازم برای اتاق گیمینگ را مطالعه بفرمایید.از مقاله اسم گیمینگ نیز میتوانید برای ایده گرفتن در انتخاب اسم گیمینگ ماسب استفاده کنید.

خوشحال خواهیم شد که در راستای بهبود مطالب این سایت، عزیزانی که نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارند، با ما درمیان بگذارند. تیم ما درخدمت شماست و در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهد بود.

منا دحیماوی
ارسال دیدگاه